.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی دلچسب سایپاشمال مقابل نیروی زمینی

شمال نيوز: تیم فوتبال سایپاشمال قائمشهر با پیروزی مقابل نیروی زمینی موفق شد فاصله امتیازات خود با رقیبان را کمتر کند.

از هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز تیم سایپا شمال قائمشهر در ورزشگاه اختصاصی نزاجای تهران مقابل تیم نیروی زمینی این شهر قرار گرفت و در پایان موفق شد به پیروزی دلچسب 2 بر 1 دست یابد.

شاگردان دست نشان نیمه اول این دیدار را طوفانی آغاز کردند تا موقعیت تک به تک علی رضوان گران پیش درآمدی باشد بر بازی سراسر هجومی این تیم. همین بازیکن برای جبران مافات موفق شد در دقیقه 10 این دیدار با ضربه سرکش خود دیرک دروازه نیروی زمینی را به لرزه درآورد تا ایمان جعفراوقلی توپ برگشتی را به گل تبدیل کند.

در ادامه بازیکنان نیروی زمینی برای جبران گل خورده دست به آب و آتش زدند تا بالاخره در دقیقه 20 بازی موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. خطای دو ضرب مجتبی نوروزی در محوطه هجده قدم سبب شد تا شوت محکم بازیکن نیروی زمینی پس از برخورد به دستان سید محمد حسینی وارد دروازه سایپا شمال شود تا این نیمه با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

اما نیمه دوم این دیدار اوج هنرنمائی شاگردان نادر دست نشان بود. بازیکنان سایپاشمال با ارائه یک بازی سراسر هجومی چندین موقعیت صد در صد گل خلق کردند که ثمری برای این تیم نداشت. در حالی که در این نیمه رسول الهی مقدم ، ایمان جعفراوقلی و هادی ریاحی در چند نوبت فقط دروازبان حریف را پیش روی خود می دیدند اما موقعیت های تک به تک خود را به هدر دادند تا بالاخره گل دقیقه 94 هانی اسماعیلی سبب شود تا تیم سایپاشمال قائمشهر به حق واقعی خود در این دیدار دست یابد. سانتر بلند عماد قاسمی روی 18 قدم حریف باعث شد تا مدافع و دروازبان نیروی زمینی به هم برخورد کنند و هانی اسماعیلی با استفاده از موقعیت به دست آمده با یک نوک پای دقیق گل پیروزی بخش تیمش را در ثانیه های پایانی بازی به ثمر برساند.

به گزارش مازندلیگ، تیم سایپاشمال قائمشهر با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 6 رساند تا فقط با تفاضل کمتر نسبت به شهرداری بندر عباس همچنان در انتهای جدول قرار داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.